Veelgestelde vragen

Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, aarzelt u dan niet om ons te bellen op 088-123 03 45 of ons te e-mailen via klantenservice@klikenbestel.nl.

Algemene vragen

Zijn mijn persoonsgegevens veilig bij Pizza-steen.nl?

De door u gecommuniceerde gegevens worden uitsluitend gebruik voor de afhandeling en verzending van uw order. Wij gebruiken deze niet voor een solvabiliteitscheck of marketingdoeleinden en wij delen deze nooit met derden.

Hanteert Pizza-steen.nl een minimumbestelbedrag?

Wij hanteren geen minimumbestelbedrag.

Is een artikel gereserveerd wanneer ik deze in mijn winkelwagen plaats?

Nee, artikelen kunnen niet gereserveerd worden. De kans bestaat dat wanneer u uw bestelling heeft afgerond het artikel is uitverkocht. De voorraad wordt eens per dag op onze website aangepast.

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt in de webshop van Pizza-steen.nl een keuze maken uit de artikelen in het assortiment. Wanneer u de gewenste artikelen heeft gevonden kunt u deze artikelen aanklikken en elk artikel middels de ‘+ winkelwagen’ in uw elektronische winkelwagen plaatsen. Wanneer u alle artikelen middels deze wijze in uw winkelwagen heeft geplaatst, kunt u rechts bovenin de website op het winkelwagen icoon klikken en daar de verdere stappen van het bestelproces doorlopen.

Pas wanneer u het volledige bestelproces heeft doorlopen, akkoord bent gegaan met de Algemene Voorwaarden en de button ‘Bestelling plaatsen’ hebt aangeklikt, heeft u een koopovereenkomst gesloten met Pizza-steen.nl. Tot u de ‘Bestelling plaatsen’ button heeft aangeklikt, kunt u de inhoud van uw bestelling en uw gegevens wijzigen.

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met daarin een ontvangstbevestiging van uw bestelling en hiermee kunt u nogmaals uw gegevens controleren.

Wat is de levertijd van een artikel?

Onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer u op werkdagen een bestelling plaatst voor 17.00 uur, wordt deze nog dezelfde dag verzonden. U heeft uw bestelling dan de volgende dag in huis. Wij zijn voor de levering van onze pakketten afhankelijk van de koeriersdienst en om die reden kan het een enkele keer voorkomen dat een levering niet binnen één werkdag geleverd wordt door onvoorziene omstandigheden.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten voor Nederland en België kunt u vinden op de pagina Verzending & levertijd.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt tijdens het bestellen kiezen voor één van de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Afterpay
  • Bancontact/Mr Cash
  • Bankoverschrijving

Kiest u voor de betaalmogelijkheid die voor u het makkelijkst is! Meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden vindt u op de pagina Betaalmogelijkheden.

Zijn er nog bijkomende kosten? Wat zijn de BTW kosten?

Er zijn geen bijkomende kosten, alle getoonde prijzen op Pizza-steen.nl zijn inclusief 21% BTW

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

Wanneer uw bestelling middels brievenbus zending wordt verstuurd, ontvangt u geen track en trace code, u ontvangt van ons wel een mail op het moment dat wij uw bestelling versturen. Vanaf dat moment vindt op Nederlandse adressen doorgaans de levering de volgende dag plaats en op Belgische adressen kan het 2-3 werkdagen langer duren.

Wanneer uw bestelling middels pakketzending verstuurd wordt, ontvangt u van de koeriersdienst een sms/mail waarmee u uw bestelling kunt volgen. Dit is veelal op de dag van levering zelf.

Word ik op de hoogte gehouden van het verdere verloop van mijn bestelling?

Ja, wij vinden het belangrijk dat u op de hoogte bent van de status van uw bestelling. Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail met daarin ook uw factuur, zodat u deze kunt bewaren of uitprinten voor uw administratie. U krijgt van ons bericht wanneer wij uw order verzonden hebben en u krijgt een mail/sms van de koeriersdienst met een tijdsindicatie voor levering.

Is het mogelijk om mijn bestelling bij jullie af te halen?

In de meeste gevallen is het mogelijk om bij ons op locatie uw bestelling af te halen. Wij vragen u dan echter wel van tevoren contact met ons op te nemen, zodat wij dit kunnen controleren. Wanneer u vervolgens online een bestelling plaatst, kunt u bij het veld ‘opmerkingen’ aangeven dat u het op wenst te halen.

Mijn bestelde product is kapot. Wat nu?

Heeft u een product besteld bij Pizza-steen.nl en is deze defect of werkt deze niet naar behoren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers kunnen u hier verder mee helpen.

Mijn product bevat sporen van gebruik, kan deze nog retour?

Wanneer u een product retour stuurt, dient deze compleet te zijn en alle geleverde toebehoren dienen dus aanwezig te zijn. U mag een product testen, maar dit mag in zoverre u dit in een fysieke winkel ook zou kunnen. Het product en de verpakking dienen – indien redelijkerwijs mogelijk- in originele (nieuw)staat te zijn. Een gebruikt product is niet meer als nieuw en kan dus niet meer (als nieuw) verkocht worden. Wij kunnen hiervoor een vergoeding in rekening brengen, door niet uw volledige aankoopbedrag te restitueren. Het percentage dat wij inhouden dient echter altijd evenredig te zijn aan de geconstateerde schade en dit dient altijd goed onderbouwd te zijn. In het ergste geval is het mogelijk dat een artikel onverkoopbaar wordt verklaard en wij om die reden een vergoeding inhouden ter hoogte van het volledige aankoopbedrag.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer een artikel niet geheel naar wens is kunt u deze uiteraard, binnen 14 dagen na ontvangst, weer aan ons retourneren. U hoeft hierbij geen reden op te geven, maar wij vragen u wel melding bij ons te doen van de retour. Kijkt u eens op de pagina Ruilen & retourneren voor onze retourvoorwaarden en –procedure.

Ik heb één of meerdere artikelen niet ontvangen of een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Oei.. dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig komt het zelden voor, maar wanneer het toch is voorgekomen, kunt u contact met ons opnemen (088-123 03 45 of klantenservice@klikenbestel.nl). Wij lossen het dan zo spoedig mogelijk voor u op.